Recent News

Daisypath Vacation tickers

Freitag, 20. Dezember 2013

Karácsony előtt

Eljöttünk már Bécsből, majd csak Szilveszterre megyünk vissza. Az elmúlt időszak elég sűrű volt szerencsére, a webshop körül jól alakultak a dolgok, beindultak a rendelések, karácsonyi ajándékként egy étterem is rendelt tőlem 25 db-ot az egyik termékemből. Azért az dobott a lelkesedésemen, de amúgy is érezhetően fejlődünk. Így is sok munka van vele. Az Amazonnal sajnos folyamatos gondok vannak, mindig más és más, egyáltalán nem korrektek az eladókkal szemben, úgyhogy valószínűleg bezárjuk az ottani nagy nehezen megnyitott helyünket.

Vettünk idén is Bécsbe is karácsonyfát, a mostani már 1,60 m körül van, szép formájú, a tavalyihoz képest a méretbeli növekedés jelzi már a bécsi otthon újabb minőségét, presztízsét. Nem akartam túl díszíteni, hogy jobban érvényesüljön a fa formája. Sajnos már csak a hálóba fért be, hiába már belaktuk a lakást.


Nem csináltam viszont mézeskalácsot, egyrészt, mert nem nagyon volt időm-hangulatom rá, másrészt, mert Mo-on felejtettem a formákat (van már jó sok féle). Még lehet itt itthon (na ez így most már kezd bonyolulttá válni, Bécsben is meg Bpen is otthon vagyok) fogok csinálni valami sütit azonkívül, amit anyukám és az anyósom csinálnak, gondolkozok rajta. Igazából nem éreztem, hogy a mézeskalácsnak akkora népszerűsége lenne, bár jó eljátszani vele. 

Viszont sok szép képeslapot küldtem ki ismerősöknek, tényleg jókat találtam, igaz drágább mint az otthoniak, de szerintem Mo-on kevés a szép képeslap. Úgyhogy volt nekem most bőven, gondoltam, hátha szerzek egy kis örömet a többieknek, végül is manapság már nem mindennap kap az ember lapot. Mégis más mint egy mail, de erről már korábban cikkeztem. Egyelőre úgy tűnik sajna, hogy különösebb pozitív visszajelzésem nem volt. Ez kis csalódás nekem, de úgy látszik manapság már csak az internet számít.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe