Recent News

Daisypath Vacation tickers

Mittwoch, 6. August 2014

2 év

Ez most az az évforduló, ami jött és ment is, igazából tudtam, hogy van, de nem foglalkoztatott annyira. Egyrészt nagyon sok az intéznivaló itt is ott is, ezzel is azzal is, nem jutott idő évfordulózni.

Az elmúlt egy év teli volt tervekkel, sok mindenbe belekezdtük, sok frontot nyitottunk, amiből még semminek nem értünk a végére, ill. talán a cég, a webshop az egyik, ami leginkább, biztatóan halad, fejlődik, jó látni, egy éve nem gondoltam volna, hogy eljutunk idáig, ahol most vagyunk. A napi 2-3 vevő lassan megvan, az ősztől még nagyobb fellendülést várunk, van ok a bizakodásra.

Lakásügyben talán jutottunk előre, legalábbis láttunk egy elég nagy lakást Hinterbrühlben, ami az itteni agglomeráció, a teraszról kilátással a bécsi erdőre. Ár/érték arányban kedvező. Igaz nem Bécs, de itt van a sarkában és egy egészen kiváló környék. Várunk a banknál a hitelelbírálásra, az is egy kész küzdelem volt, de talán már célba érünk, még bármi lehet azért.

Gyerekügyben gyakorlatilag nincs haladás, de "legalább" mögöttünk van jó pár keserves nap. Hogy nem írok ide már jó ideje, annak ez az oka. Maximum az osztrák egészségügy rejtelmeiről tudtam volna írni, azért nehogy azt higgyjük, hogy itt minden flottul működik, nem ám...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)