Recent News

Daisypath Vacation tickers

Montag, 3. Februar 2014

Végül elmentünk - síelni

Végül szerencsénk volt, pont egy nappal a tervezett síelés előtt, beborult az ég a szokott síelős helyünk felett és havazott és havazott. Na jó, nem 100 centi mint Karintiában, de azért 10-20 centi az igen. A hivatalos oldalak szerint ennél azért több, de a valóságban ha az ember oda megy nem tudja, hogy hol mérik pl. a faluban a 30 centit, biztos az egyik hókupacnál:))) Minden évben ugyanoda megyünk, immár negyedik éve úgy, hogy síelünk is, nem csak szánkózunk, mert Brambergről köztudott, hogy a 14 km-es este kivilágított szánkópályája egyedülálló. Néha elgondolkodunk, hogy más helyet is meg kéne nézni, de aztán győz a kényelem: ismerjük a szállásadót, tudjuk hol a kölcsönző, ott tudják milyen lécet adjanak nekünk, az eladók is már emlékeznek ránk, ismerjük a pályákat, egyszóval otthonos az egész és így nem is kell különösebben rá készülni.

Minden évben kimozdít az év elejei letargiából. A hegyek, a friss levegő, a hó, a mozgás, az, hogy nem nekem kell főzni, meg gondolkodni azon mit főzzek, hogy a reggeli is ott vár a kajáldában, ezek mind nagyon jó érzések.

Idei évben több olyan emberkét láttam, akit a haverja, barátnője stb. tanítgatott a pályán a síelésre, az egyikkel sikerült is összeütköznöm, mert annak ellenére, hogy most tanulgatta, úgy nekiindult ész nélkül szegény...Aztán lefelé még láttam, hogy legalább 4-5ször esett, én már igyekeztem jó messzi maradni tőle. Mindig sajnálgatom azokat, akik így járnak, a férjem is így kezdte, hogy ismerősök tanítgatták, el is vették a kedvét évekre a síeléstől, aztán szerencsére mégis összeszedte a bátorságát, hogy immár tanárral megpróbálja, azóta rajong érte:)). Most is láttam, mennyire hibásan, bár biztosan jóindulatúan tanítják őket, de teljesen rossz irányba viszik el őket, és így persze csak állandóan elesnek, amiből aztán nem lesz túl nagy szeretet a síelés iránt. Nem véletlen vannak síoktatók, és tényleg velük csak 3 nap és az ember megtanul szépen síelni, úgy ahogy kell, kár más útakkal próbálkozni...
Ezenkivül egész jó csomagok vannak itt pl. januárra, ami magában foglalja a szállást félpanzióval, a 6 napos síbérletet, a 3 napos síiskolát és 25% kedvezményt a kölcsönzőbe, szóval nem is megfizethetetlen. Ezt hívják Schneewalzer Pauschale-nak, nem tudom máshol is van-e, Brambergben biztosan.

Persze, mintha mindenki tudta volna, hogy nem alkalmas, szinte mindennap volt megrendelésünk az ebayen, mint ahogy az előtte levő héten egy se, így mikor visszajöttünk Bécsbe nem győztünk dobozolni aztán meg feladni a csomagokat, úgyogy visszatértünk a hétköznapokba és rögtön az első nap azzal is szembesültem, hogy nem gondoltam ki, hogy mit főzzek ebédre:)

2 Kommentare:

1. Hú mennyi hó :)) nagyon szép lehetett!!! Nálunk semmi hó nincs szinte, pedig 1000 méteren lakunk, de úgy látszik, idén erre nem jutott már a hóból :)

AntwortenLöschen
    1. Tudod minden relatív, Tirolban meg Karintiában meg dupla annyi hó volt:))))) Hát most már tőlem lassan jöhet a tavasz:) Bécsbe se jutott ám szinte semmi, tavaly pedig mennyi volt...

Löschen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)