Recent News

Daisypath Vacation tickers

Freitag, 22. Februar 2013

5 éve együtt és a Da Capo Wien

Tegnap ünnepeltük az 5 éves évfordulóját annak, hogy találkoztunk. Ebből az alkalomból gondoltuk elmegyünk valahova a városba vacsorázni. Mivel itt nincsen (még) kedvenc helyünk, mint Pesten a Dyonisos étterem v. a Náncsi néni vendéglője Budán, eltöltöttem kis időt azzal, hogy  kiválasszam melyik lehet jó az ízlésünknek. Olasz-francia-görög konyhában gondolkodtam, mivel az osztrák konyha olyan mint a magyar, ami nem azt jelenti hogy rossz, csakhogy most jól esett a változatosság. A tripadvisor lett az én jó barátom, és némi kutakodás után találtam rá a Da Capo-ra, amiről szinte csak jót írtak, az árai átlagosak és ahogy néztem a képen hangulatos hely, mert modern berendezésű étterembe se szerettünk volna menni.

Szerencsére jól választottunk, a hely tökéletes volt, benn a városban, az interiör nagyon kellemes, hangulatos, még gyertya is jutott minden asztalra. Szinte teljesen teli voltak, de volt foglalásunk. Az étlapot legszívesen az elejétől a végéig végigpróbáltam volna, ami persze lehetetlen, így jó sok időmbe telett mire kiválasztottam azt a 2 kaját, amit leginkább megkóstolnék. Mivel saját kemencében sütötték a pizzát, így gondoltam az legyen az egyik, és megegyeztünk a férjemmel, hogy azt megfelezzük. Úgyhogy előéltelnek választottam egy rákos valamit, a férjem meg lasagne-t. Így tulajdonképpen 3 féle ételt tudtunk kipróbálni, mert a másikunkéból is jutott kóstoló. Mindegyik nagyon jó volt, és az alapanyagok is érezhetően minőségiek voltak.
A végére annyira púpra laktunk, hogy alig tudtunk hazamenni. Úgyhogy itt is levontuk a tanulságot, mint korábban a Dyonisos-ban, hogy egyszerre elég 1-et enni.
Mindazonáltal bárkinek tudom ajánlani.

Helyzetjelentés: 1 napos jó idő után, ma megint havazik és a hétvégére is ilyen beteg időt jósolnak, úgyhogy ez a hétvége se lesz az a kirándulós fajta:(

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)