Recent News

Daisypath Vacation tickers

Sonntag, 23. Juni 2013

Donauinselfest - nem nekünk való

Ami otthon a Sziget, az itt is egy Sziget, csak itt 3 napig tart, nem egy hétig, viszont teljesen ingyenes.
Az ablakból "végigélvezhettük", mert rendesen ide hallatszik v. legalábbis a dolog mélyebbik része:)), és mivel bőven éjfél után hagyják abba, így nem túlzottan lelkesedünk érte. Le kell szögezni, hogy egyikünk se egy diszkóba v. koncertekre járó fajta, nekem eddigi egyetlen koncertem az egy MÉZ koncert volt jó régen, meg a Michael Flatley féle előadás, aztán ennyi.

Az újságban benne volt a program a héten, végigfutottam, kb. az egész ismeretlen volt számomra, egy kivétellel, az egy osztrák énekes, neve: Reinhard Fendrich, és tőle is egy szám van, amit ismerek és szeretek, bár a szám konkrétan osztrák patrióta számnak nevezhető, dehát úgy sikerült megírni, hogy tényleg hatásos, az az I'm from Austria http://www.youtube.com/watch?v=hFGId9pwJTM. Tegnap este lépett fel, de nem kell megijedni, nem mentünk el rá, egyrészt, mert nem bírjuk a hatalmas tömeget, másrészt estefelé azért már bőven vannak, akik becsaptak magukba pár üveg sört, bort, bármit, és ahhoz már nem vagyunk elég bátrak:)))

Viszont inkább poénból, mint komolyságból, ma fogtuk magunkat délután, és az itt levő alkalmatosságainkat: egy darab rollert és egy darab kerékpárt, mindkettő az enyém, mert a férjem rollere épp javítás alatt van, a kerékpárja még egy év alatt sem költözött Bécsbe, bár állítólag nagy bicajos...na ami késik nem múlik, és elmentünk megnézni a rendezvényt. Nagyrészt bicajoztunk, rollereztünk, az egyik lejárónál nem engedtek be bennünket bicajjal, a másiknál nem volt semmi ellenőrzés, nem tűnik túl logikusnak, de végül benn voltunk. Sikerült szerezni 2 lufit, ettünk jégkrémet, ittunk szódát, aztán megállapítottuk, hogy ennyi elég is volt. Ennél többet nem is tudok írni a festről, mert nincs több képünk róla, tehát akit jobban érdekel, az jövőre menjen el:)))))

2 Kommentare:

1. Ez az a sziget,melyet mesterségesen alakítottak ki a Duna
    szabályozása során ?
    birsalma naspolya

AntwortenLöschen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)