Recent News

Daisypath Vacation tickers

Mittwoch, 3. Juli 2013

Betakarítás-befőzés

Az egész hétvége ezidáig azzal telt, hogy ezt-azt raktam el télire. Nem volt túl sok semmiből, de legalább minden gyorsan romlik, így pl. a meggyet nem volt érdemes tárolni, a ribizli se volt túl meggyőző, hogy kibírja több napig. Csináltam többféle ribizlilekvárt, kipróbáltam, hogy ízesítem, teszek bele fahéjat, szegfűszeget v. éppen vaníliát, tettem el konyakos meggyet üvegbe egy recept alapján, így csináltam még meggylekvárt is, bár ezzel annyira nem voltam megelégedve, mert túl édesnek éreztem...
Viszont nagy boldogság, hogy itt Bécsben a Müllerben találtam olyan meggymagozót, ami ténylegesen működik is, és ahogy nézem majdnem 100%-os a magozó pontossága, legalábbis egy meggyet se találtam, amiben benne hagyta volna a magot. Taps és ováció neki:)))

A hétvégén learattuk otthon a kertben a levendulást is, abból is van bőven, lesz miből zsákocskákat készíteni. 





1 Kommentar:

  1. A levendulának tudomásom szerint több felhasználási módja van.Nem
    lenne érdemes körbejárni és kipróbálni?
    birsalma naspolya

    AntwortenLöschen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe