Recent News

Daisypath Vacation tickers

Mittwoch, 4. September 2013

Fiákerezés Bécsben

Ma ünnepeltük a 3. házassági évfordulónkat, így ebből az alkalomból elmentünk fiakerezni, amit már több alkalomból szerettünk volna, de valahogy sose lett belőle semmi. 2 útvonalból lehet választani, az egyik a kis körút 60 euróért, a másik a nagy körút 80 euróért. Ez utóbbi 40 percig tart. Vicces volt, amikor a kocsis magyarázta nekünk, hogy hol mit látunk, de rendesen bólogattunk, úgy csináltunk, mintha turisták lennénk, pedig hát nem. Végigvisz a Freyungon, a Hofburgon és környékén, ill. a Stephanskirche környékén, néha úgy tekeregtünk erre-arra, hogy már magam se tudtam, hogy merre az arra.

Romantikus út volt a pacikkal, jókat zötykölődtünk a sokszor kockaköves úton, így el próbáltuk képzelni, hogy mi vagyunk Deák és épp az uralkodóhoz jöttünk audenciára::)))) Más kérdés, hogy végül senki nem fogadott minket a Hofburgban:))

2 Kommentare:

1. Gratulalok nektek! Meg sok csodaszep evfordulot kivanok!

Milyen jo otlet volt toletek igy unnepelni! Becs osszel is csodaszep, van szerelmes hangulata, bar engem telen vonz, osszebujva es pici forralt bort iszogatva! :)

AntwortenLöschen
  2. télen 2 fajta hangulata van: az egyik az adventi, a másik a januári:)) A 2 teljesen más.

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)