Recent News

Daisypath Vacation tickers

Donnerstag, 15. November 2018

Epekőműtét Ausztriában kisgyerekkel - + 2 nap

A tegnapi keléshez képest sokkal jobban vagyok, de még mindig fáj minden mozzanat, így nem viszem túlzásba. Főleg a szívem szenved úgy érzem az erőlködéstől - lehet a meglevő szívbillentyűbetegségem - most lassítja a gyógyulást. Azért próbálkozok egyre többet, mert délelőttre kiderül, hogy ma mehetek haza és hát tegnap elképzelhetetlen volt, hogy én itt lemegyek a földszintre. A többi szobatársam is készülődik, egy marad, egy lány, akit tegnap hoztak be, vakbéllel, ő még egy éjjelre bennmarad. Félek a pakolástól, de ahogy elkezdem belejövök, mire Apa megjön a gyerekkel már fel vagyok öltözve és úgy nagyjából bepakolva.

Felírnak mexalent fájdalomra, én inkább novalgint szedek, nekem az jobban bejön egyelőre még a napi megengedett maximumot, napi 4-et, ha feküdhetnék nem kellene, de így könnyebben megy a mozgás.
Sikerül hazajutnom, és nem is olyan nehéz. Ott aztán gondok vannak, mert nincs otthon semmi kaja, erre nem készültünk, Apu alig bír a gyerekkel, én már sok vagyok neki, így magamnak kell valami kaját találni.
Az ágyból még csak segítséggel tudok felkelni, így nem szívesen fekszek le, főleg a kanapén üldögélek, ami viszont nagyon kényelmes.

Délutánra már belerázódunk, lesz ennivaló is, én is kezdek besegíteni a dolgokba, így haladunk. Meglepően jól helytállok, annak ellenére, hogy alig tudok pihenni. A mozgás nehézkes, lassan megy minden, de csinálom. Talán a szívem már nem esik úgy ki a helyéről mint eddig. Holnaptól az ebédet hozzák, ennyiben jobb biztos Ausztira, itt van ilyen Hilfwerk, aki segíti a családokat, gyerekeket, öregeket és nem rászorultsági alapon, tehát nem kell hozzá szegénynek v. nagyon betegnek lenni. Felhívtam őket felvettük a címemet, nevemet, melyik menüt szeretném és kész, holnap már hozzák is a kaját. Egy hétig, v. esetleg a jövő hét végéig fogjuk kérni, ez is nagy segítség.

Evés után sokszor puffadok, teli vagyok gázzal, de ez még lehet a műtét során belémpumpált sok gáztól is. Ezenkívül még nem volt székletem, az is puffaszthat, meglássuk, holnap veszek Rowachol kapszulát, hátha az segít.

A gyerek szeretné ha ölbevenném, de nem merem, még fáj ahhoz mindenem, ez nekem is rossz meg neki is, reméljük talán majd 1 hét múlva már az is megy. JÁtszani is csak minimálisan tudok vele, mert a lehajolás, guggolás problémás, az úgy kialakított pozicíót sokáig tartani nem tudom.
Ellátni nem tudom, csak segíteni az ellátásában, az átöltöztetés se megy, túl nehéz, ott is emelni kell. 

9-kor simán elalszok háton is, addigra már nagyon fáradt vagyok, az otthon ágy kényelmesebb.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe