Recent News

Daisypath Vacation tickers

Freitag, 16. November 2018

Epekőműtét Ausztriában kisgyerekkel - 4. nap

A mára virradó éjjel rémes volt, nagyon nem ment a háton alvás, és mindent megadtam volna azért, hogy végre oldalra fordulhassak és egy jót durmolhassak. Persze nem lehetett, kipróbáltam kicsit oldalra fordulni de igen hamar mentem is vissza, mert elkezdett mindenem fájni :(
Ez kissé elvette a kedvem nappal is.

Sok változást nem éreztem, többet sétáltam sokkal, kevesebbet pihentem, viszont ma egyáltalán nem tudtam olyan sokat ülni az irodai székben mint tegnap mondjuk.

A Rowacholt elkezdtem szedni, talán nem puffadok annyira, de nem is jó a hasam, meglássuk.
Túlzott diétát én nem csinálok, csak annyit amennyit műtét előtt tartottam, hogy vigyázok a zsírral, nem eszek zsírost ill. csak apró részletekben.

Már nagyon várom a szerdai varratszedést, abban bízva, hogy utána azért már csak jobb lesz, itt az advent már mennék vásárba is stb.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe