Recent News

Daisypath Vacation tickers

Sonntag, 25. November 2012

Adventi vásár sokadszorra Bécsben

A hétvégén itt voltak a barátnőmék, nagyrészt minket látni jöttek, mert mint ahogy mink is, ők is unják már a bécsi adventi vásárt. Tavaly voltunk együtt itt sokadszorra, amikor megfogadtuk, hogy a következő évben már nem utazunk ki. Csakhát az élet más irányt vett és itt vagyunk, tehát adva volt a dolog.
Azt is sokszor megfogadtuk már, hogy a Rathausnál levő vásárba nem megyünk többet, de valahogy mégis ott kötöttünk ki...szombat este és hát sokan voltak. Rögtön a puncsos pultok felé vettük az irányt, hát nem nagyon ízlett a puncs egyikünknek sem, én a felét ott is hagytam. Találtunk egy üveggömbös árusítót, ahol nagyon szép angyalkát vett nekem a férjem.
Kicsit még keringtünk a vásárban, főleg a hátsó részén ott nem voltak annyian, aztán eljöttünk.

Ma voltunk templomban misén a Stephanskirche-ben, Krisztus király vasárnapja volt, amit én nagyon szeretek mint ünnepet, az adventi időszakot közvetlenül megelőző vasárnap és otthon ilyenkor éneklik a Christus Vincit kezdetű általam oly kedvet éneket (http://www.youtube.com/watch?v=WxFR7n39z7o). Voltak sokan, mondjuk szerintem a nagyrésze turista volt.
Nem ismerem az énekeket így hiányzott a megszokottság érzése.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)