Recent News

Daisypath Vacation tickers

Sonntag, 16. Dezember 2012

Adtunk a kultúrának

Mivel nem voltak nálunk vendégek, így csináltunk magunknak programot a hétvégére. Szombaton elmentünk megnézni az Anna Karerinát az egyik bécsi angol moziban (Haydn Kino). A jelenlegi mozikínálatból még ezt találtam a legértelmesebbnek, miután a Hobbit 160 percét már nem vállaltam volna be angolul. Magyar mozikhoz szokottan odamentünk csak úgy az előadás előtt 15 perccel, ennek itt az lett a következménye hogy már csak a második sorban volt hely, de ha már eljöttünk, maradtunk. Teli volt a moziterem, tényleg, még az első sorban is ültek. Viszont régi mozi kialakítása volt, úgyhogy még én is alig fértem el a kis székben, ráadásul az italt is tartani kellett, mert italtartó se volt. Így kicsit kényelmetlenül telt fel a filmnézés. A film nem hazudtolta meg magát, orosz hangulatot árasztott, de egyszer nézhető filmnek mondható, és gyakoroltuk az angolt is.

A mai nap pedig elmentünk egy koncertre a belvárosi Anna templomba. Trombita és orgonakoncert volt, mindenféle válogatás karácsonyi témában, minden héten van adventben péntek-vasárnap http://www.kunstkultur.com/index.php?option=com_content&task=view&id=124&Itemid=1&lang=de
22 euró volt a jegy, ami otthoni viszonylatban vaskos, itt Bécsben az átlag színházjegy is 50-60 euró, ennek ellenére teli volt a templom, a padokban a végén már nem volt több hely, így oldalra székeket tettek (A. atya megirigyelné, ha belépődíj mellett ennyien jönnének koncertre). Kellemes kis koncert volt, adventi feltöltődésnek nagyon jó.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)