Recent News

Daisypath Vacation tickers

Freitag, 28. Dezember 2012

A 6 legjobb karácsonyi kreatív alkotásom


Sajnos véget ért a Karácsony ill. legalábbis annak a szebbik oldala, mert elméletileg még Háromkirályokig Karácsony van. Mint a legtöbb külföldre vándorolt hazánk fia, mi is otthon tartózkodunk. Gondoltam összeszedem - ráérek -  azokat a kreatív dolgokat, amiket Karácsonyra v. Karácsony alkalmából készítettem. Többet terveztem csinálni és sok minden volt, amit elkezdtem aztán nem fejeztem igazán be,  még akkor se működik ez a dolog ha az ember lánya nem dolgozik. Ez-az elmaradt v. befejezetlen maradt, de az ötlet megvan, úgyhogy jővőre újult erővel lehet nekiállni.
1. Karácsony szív - fára és ajándéknak
Ezzel a Karácsonyi szívvel dolgoztam a legtöbbet, varrni is kellett, tömni is, a masnit és a gombot is rátenni úgyhogy macerás volt de nagyon szépen mutat, igazi büszkeségem. Időben elkezdtem csinálni így ebből jutott a fára is.


2. Karácsonyi asztaldísz, erdei stílusban
Ez lett az idei asztaldísz, a Praktika magazinban találtam az ötletet és nagyon megteszett. Gyakorlatilag csak össze kellett rakni.


3. Mikulás - keresztszemesen hímezve
Karácsonyi hímzésem eredménye, sokkal több ilyet terveztem, de hát egy Mikulás hímése is jó sokáig tart, nincs meg úgy hipp-hopp mint azt kezdésnek gondoltam, Pedig tudhatnám, nem elsőnek hímeztem. De mindig reménykedek:))


4. Karácsonyi girland
Fahéjas-naracsos girland, tavaly óta csinálom, szerencsére van hozzá alapanyagom és így ajándéknak is tudok csinálni, nem kell a Vörösmarty téren megvenni.


5. Fahéjas mécsestartó
Ezt a gyertyatartót nemrég találtam a neten és gondoltam megcsinálom, nagyon egyszerű, csak a fahéj méretre vágása a komplikált benne. Viszont annál mutatósabb


6. A kimaradhatatlan mézeskalács
Idén se maradt el a mézeskalács-készítés, tavaly rengeteget csináltam, mondván ennek is adok annak is, fára is stb, aztán egy része megmaradt, így idén visszafogtam magam, de azért a képen ábrázoltnál több lett. A férjem segített, a cukormázzal történő rajzolást szinte egyedül csinálta.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe