Recent News

Daisypath Vacation tickers

Freitag, 18. Januar 2013

Bécsi fotók II.: Bécs havazás után, közben és előtt

Tegnap itt Bécsben szinte egész nap havazott, így minden havas, amit én nagyon szeretek. Nem, nincs akkora hó, ami szenzáció lenne, mint amikor megszülettem 32 éve, hogy 1 méter hó volt Pesten, most kb. 30 centi, de az utóbbi években ritkábban van ilyen, ez tény.
Itt-ott már eltakarították, pl. a Stephansplatz környékét teljesen megszabadították a hótól, máshol meg hozzá se nyúltak. De nem kell aggódni, mert ma is esett, esik, bár igaz, hogy kisebb szemekben mint tegnap. Tettem egy jó nagy fotóskört, bár előtte elbizonytalanodtam, hogy csináljam-e tovább a fotózást, mert láttam az enyémeknél sokkal jobb fotókat, de aztán gondoltam csinálom, a magam kedvéért és ha nem is tudok olyan jó képeket csinálni, mint mások komoly gépekkel, nekem az én képeim is sokat mondanak és remélem azért másnak is fognak tetszeni. Ezenkívül azt vettem észre, hogy mindent más szemmel nézek vagy másképp fogalmazva, mindent jobban megnézek és hogy direkt nagy élmény elmenni ezekre a túrákra. Az meg külön öröm, hogy most, ekkora hóban olyan arcát látom a városnak ("intimebb"), amit turistaként nem lát az ember vagy legalábbis ritkaság számba megy, hogy havazásban várost nézzek. Ezt az oldalát nem látja az ember akkor se, ha otthon ül, és akkor se ha épp munkába rohan, tehát most nagyon összenőttünk, én és a város.

Közben befizettem a februári tanfolyamomat, az új iskolában, amiről jókat mondott az egyik francia lány. Nagy reményekkel várom, meglássuk, milyen lesz. Hétfőtől péntekig és itt szerveznek iskolán kívüli szabadidős tevékenységeket is.
Holnaptól meg síelünk, úgyhogy most pörgösebbek az események és egy hétig nem fogok tudni bécsi képeket készíteni.


Stephansplatz és környéke














Naschmarkt télen, havazásban

Karlsplatz




Musikverein



Ring





Hofburg







Copyright: saját

4 Kommentare:

  1. Az a konflisos hóeséses kép esélyes egy turistacsalogató kiadvány hátuljára...
    Az már egyszer biztos.

    AntwortenLöschen
  2. Szia!
    Csatlakozom, nekem is nagyon tetszik a konflisos kép! Kipróbáltad már???:)
    Ne törődj vele, hogy más milyen képet készít. Ha örömet lelsz a fotózásban, ha csak neked tetszenének a képek, akkor már megérte. De szerintem (és most kacsintok) másnak is tetszenek, hidd el.
    Van egy fotós oldal, ahol nagyon klassz dolgokat leírnak, hogy mi miért, meg hogyan merre meddig. Ott írták, hogy hiper-szuper géppel is lehet rossz képeket készíteni, ha nem tudja valaki beállítani. A mezei kis gépek képessége pedig igen csak behatárolt.
    Most nekem ebben a sorozatban jobban tetszenek azok a képedi, amik közelebbről,kisebb részekről készültek, nem mondjuk messzebbről egy egész épület.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. szia Szeri!
      köszi a biztatást:) a konflist még nem próbáltuk bár tervbe van véve, meglássuk. igen nézegettem a neten mit írnak a havas táj fotózásról stb, de nyilván van csomó dolog amit nem tudok megcsinálni egy bridge-kategóriás géppel. Szerintem is a kisebb részletek a jobbak, próbálom megtalálni, hogy mi lehet érdekes vagy pontosabban mi az ami akkor és ott meg engem:)
      de köszi, aranyos vagy:)

      Löschen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe