Recent News

Daisypath Vacation tickers

Montag, 21. Januar 2013

Új sláger a sípályán:)

A mai nap nem volt igazán alkalmas a síelésre, mert felhőben volt az egész hegy és nem láttunk csak az orrunkig. Viszont, amíg még használható volt a pálya, addig ért egy kis meglepetés.
Van egy nagyon idióta zene http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU, amit itt a hüttékben szoktak nyomni (Salzburg tartomány) és mindenki meg van rá zakkanva, az az egész lényege és refrénje, hogy " Ich bin zu schön, Ich bin zu toll, Ich bin der Anton aus Tirol." Szóval teljesen pihent dal, a férjem pont a totál egyszerűségéért szokta felhozni, na gondoltam, én mégse vagyok Anton, úgyhogy írjuk már át, arra hogy "Ich bin zu schön, Ich bin zu toll, ich bin Agi aus Wien" Gondoltam az amúgy nulla önbizalmamnak biztos jót fog tenni. Úgyhogy amikor a szánkóval szombaton mentünk, ezt nyomtuk felfelé, de nem feltűnően. Na most állok a pálya végén és felettem mentek el az ülős felvonók, amikor egy 20-25 év körüli srác elkezd nekem integetni. Fogalmam se volt, ki ő, meg miért integet, mert nem ismertem. Erre mondja, hogy "Du bist zu schön". Majdnem elhaltam, gondoltam most elsüllyedek, de aztán végülis tetszett a dolog, hogy rajongótáborom lett:) Szóval Anton ideje lejárt:)))


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe