Recent News

Daisypath Vacation tickers

Dienstag, 2. Oktober 2012

Cukrászda Bécsben

Van Bécsben egy cukrászda, amiről több helyen olvastam, hogy nagyon jó, a neve: Tichy cukrászda. A Reumannplatzon van, az egész metróhálózat tele van a hirdetésével, hát gondoltuk pár hete, hogy megnézzük tényleg ekkora nagy szám-e. Hozzá kell tenni hogy Magyarországon igen magasra van téve a mérce nálunk, hiszen a közelünkben van az Emil cukrászda Pilisvörösváron, ahol nem csak a tortaválaszték, hanem a körítés is kimagasló. Ezek után indultunk el a Tichybe egy pénteki napon délután.

Mint később kiderült kissé eltaktikáztunk magunkat, mert rögtön bementünk az első terembe, amit megláttuk és a cukrászdához tartozott, mivel kinn a teraszon nem volt hely. Maga a terem eléggé ipari volt, említésre nem méltó.. A fagyikehely választék viszont tényleg hatalmas, rengeteg fajta, igen különleges kreálmányok, úgyhogy az étvágyunk megvolt hozzá. A fagyi nem volt rossz, azt hiszem nem lehet rá panasz no, nagy adag is volt meg jó is volt. Amikor már mentünk kifelé oldalt  benéztünk és feltűnt, hogy van ott egy másik helyiség, sokkal szebb berendezéssel. Gondoltuk legközelebb majd oda ülünk be és azt is megfogadtuk, hogy kipróbáljuk a fagyikülönlegességüket, ami a szilvásgombóc fagyi.

Most vasárnap lett volna alkalom rá, hogy kipróbáljuk, így felszálltunk az U-bahnra és mentünk. Aztán nem sokáig örömködtünk, mert leszálltunk és láttuk, hogy az utcán is állnak sorba az emberek....megnéztük az oldalsó beülős termet is, de oda is sorban állás volt. Na gondoltuk, hogy azért ennyire nem jó cukrászda hogy fél órát álljunk sorba.

Lehet, hogy mégicsak megérné ha valaki cukrászdát nyitna Bécsben? úgy látszik elég nagy rá a kereslet és ehhez képest meg nagyon kevés cukrászdájuk van...
ki tudja?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)