Recent News

Daisypath Vacation tickers

Mittwoch, 24. Oktober 2012

Miért nincsenek Bécsben igazán jó kreatív boltok?

Igaz, hogy 2 és fél hónap még nem hosszú idő de amióta megjöttem azóta rendületlenül keresek itt Bécsben egy jó kreatív boltot, mint otthon a Hobbyművész v. a Rayher, ugyanis ez a "létszükségletem" vagy legalábbis sokat jártam otthon oda.
Megnéztem a neten, hogy pl. a Rayhernek milyen partnerei vannak itt, abból 3-4et már végigjártam és sehol nem találtam azt a szintű választékot, amit otthon a Boráros téren pl. talál az ember.
Mind a könyvesboltoknak (Thalia, Libro) mint a papírboltoknak (Mastnak) van kreatív részlegük, de itt főleg - és ez eléggé meglepett - festéshez, rajzoláshoz való dolgokat lehet kapni de azokat nagy választékban. Mondjuk nem vagyok egy rajztehetség, úgyhogy ez nem hoz lázba.
De konkrétan olyan hogy kreatív bolt mint amilyen szinte majd mindenütt van otthon, na az itt csak elvétve.
Az egyik Ottakringben, http://bastelecke.com/, a másik a SCS-ben, ami nekem kb. másfél óra utat jelentene, így ezt még nem néztem meg.

Arra tudok még gondolni hogy mindenki a neten rendeli a cuccokat, mert pl. a rayhernek ahogy néztem van webshopja (tök új, eddig nem volt) és 50 eurós tétel (amit nem nehéz összerakni, valljuk be) után ingyen elhozzák a motyit Ausztriába..
v. a másik, hogy az osztrákok nem kreatívak vagy legalábbis nem érdekli őket annyira a dolog mint otthon az embereket.

Ha valaki olvassa a blogomat és tud kreatív boltot a felsoroltakon kívül az írjon nekem mailt. köszönöm.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen


Flickr

Labels

adventi vásár (1) ádventi vásár (3) álláskeresés (3) Alte Donau (4) amazon (1) Anmeldebescheinigung (1) barátság (4) Bécs (2) bécsi étterem (1) bécsi fotók (7) bécsi kávéházak (4) bécsi mozik (2) Böjte Csaba (1) Bramberg am Wildkogel (1) bűnőzés (1) Burgtheater (1) cég (1) Colmar (1) családfakutatás (1) Da Capo Wien (1) DACH régió (1) Deutsch Perfekt (1) Donauinselfest (1) döntés (1) egy év (1) érzelmek (1) étterem (1) évkezdet (1) fotók (1) Freyung (1) Grinzing (1) Hallstatt (1) havazás (1) heiligenkreuz (1) hétvége (1) Hofburg (1) húsvét (2) IKI (1) Informatikai álláspiac (1) kábellopás (1) Kahlenberg (1) Karácsony (2) kastély (1) katasztrófa (1) képek (1) képeslap (1) kerékpárutak (1) kirándulás (3) kreatív (3) külföldi vélemény Pestről (1) lakás (1) Laxenburg (1) Leopoldsberg (1) levéltár (1) MA 35 (1) maradunk (1) Maria Theresia Platz (1) Mariazell (1) MÁV (2) mayerling (1) MINGO (1) mosókonyha (1) mozi (1) München (5) München in Motion (1) negatívumok (1) nyelviskola (3) nyelvrokonság (1) nyelvtanulás (5) nyelvvizsga (1) Opera (2) ORF (1) összegzés (1) osztrák világörökség (1) pozitívumok (1) Práter (3) program (1) Radio Niederösterreich (1) Railjet (1) Rathaus (1) recept (1) SAP piac (1) Schönbrunn (1) Schweizerhaus (1) Semmeringer Bahn (1) síelés (1) Spiele der Stadt (1) Spittelberg (1) strand (2) szánkópálya (2) szemétlerakó (1) templom (1) tűzijáték (1) újság (1) vállalkozás (2) vásár (1) vegyes (2) videóajánló (1) Vienna Time Travel (1) Volkstheater (1) vonatjegy (1) Wachau (1) Wien Museum (1)

Dieses Blog durchsuchen

Gesamtzahl der Seitenaufrufe